Marketing stunt fain: #UberIceCream, livrata in 5 minute

Posted by:     Tags:  , , , ,     Posted date:  July 24, 2015  |  No comment


July 24, 2015


Aplicatia Uber, prin care soferii ofera utilizatorilor servicii de transport al persoanelor, continua seria de campanii de blitz marketing inclusiv in Bucuresti.

Uber a dezvoltat recent mai multe parteneriate cu alte branduri cu scopul de a creste brand awareness-ul companiei si de a atrage mai multi abonati. Spre exemplu, in luna mai, Uber s-a adresat fanilor de fotbal din Londra oferindu-le un echipament sportiv al clubului Chelsea si pasionatilor de muzica, prin distribuirea  biletelor la concerte cu masini Uber.

uber3

Astazi, 24 iulie 2015, Uber a adus si in Bucuresti o traditie din ultimii 4 ani – #UberIceCream, adica inghetata la comanda! “Este o promotie globala cu accent local, la fel de simpla ca orice experienta Uber. Apesi un buton si primesti inghetata in cateva minute.” (blogul Uber).

Cum functioneaza?

1. Deschide aplicatia Uber in astazi, 24 iulie, intre orele 11:00 si 17:00

2. Alege-ti locatia si apasa pe butonul de comanda pentru ICE CREAM

3. Daca esti pus in legatura cu una din masinile cu inghetata, vei primi comanda in cateva minute. Trebuie sa te intalnesti cu soferul afara, intrucat nu va putea lasa masina parcata.

O comanda consta in 3 inghetate Magnum, iar pretul de livrare este de 6 RON. In acest pret intra atat cele 3 inghetate cat si livrarea si orice vei mai gasi in pachet! Campania de astazi are loc in 252 de orase din 57 de tari. Spre comparatie, inghetata livrata de Uber in New York astazi costa 10-13 dolari, iar in orasele din Anglia este gratuita.

4. Daca nu ai cont Uber, iti pot face unul acum folosind codul promotional INGHETATA si vei primi gratuit inghetata, daca o comanzi.

uber31

Eu am primit inghetata in 5 minute de la plasarea comenzii, iar colegele mele de la birou spun ca este foarte gustoasa!

Cu siguranta, unii utilizatori vor constata ca inghetata Magnum oferita nu va fi disponibila. Lectia de aici este simpla: timpul limitat al soferilor si cantitatile restranse de inghetata ne aduc aminte de o lectie economica simpla: timpul nostru este limitat. Trebuie sa-l economisim, asa cum economisim si alti factori rari.



About the author


Cu o experienta profesionala in business si administratie, Claudiu Vrinceanu a studiat economia la Facultatea de Relatii Economice Internationale (ASE) si Stiintele Politice la SNSPA. De asemenea, Claudiu a incheiat cursurile programului de EMBA al Maastricht School of Management.






Wanna say something?






 





Read previous post:
Exit-urile din viata lui Ion Tiriac, cel mai bogat antreprenor roman

Omul de afaceri Ion Tiriac a construit dupa 1990 business-uri in mai multe domenii, bancar, auto, imobiliare, iar in ultimii...

Close